Orang Terkenal Je Ade Hater??

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Orang Terkenal Je Ade Hater??

Yeke??? Aku tak terkenal pon ade yang tak suka.. Ade je haters walaupon blog hanya picisan... Hahahaha... Entah la.. Mula mula memang aku ambil pot gak benda benda ni sebenarnya tapi lama kelamaan malas nak pikir...

Ape lah yang korang benci sangat dengan blog aku ni... Nak kata terkenal, tak juga... Bila search kat google nama 'PAPA', bukan link blog aku pon yang keluar.. Nak kata blog aku ni ber'income' tinggi dari nuffnang, tak pernah lagi aku buat entri pasal aku cash outkan duit nuffnang kan...

Ade yang cakap aku reka reka cerita semata mata nak naikkan trafik... Yang ni aku rasa kelakar.. Hehehe.. Semalam pagewiew aku takde tak sampai 500, masa kat kampung lagi teruk pageview.. Adakah aku sorang  blogger yang mengejar trafik???

Aku tak tahu celah mana la orang orang ni tak suka kat aku... Lantak ppppp la korang... Korang gaduh kat shoutbox ke, kutuk mengutuk ke lantak lah... Dosa pahala masing masing...

Persoalannya, blogger yang terkenal je ke yang ade ramai hater ni????


8 Komen untuk "Orang Terkenal Je Ade Hater??"

untung la bro sbb ada haters... hahaha...

alhmdlh..ada gak org nak bercerita pasai kite 2.tandanya dia prihatin la

sekurg2nyer die tgk gak blok papa blogger ni..haha..wlupun haters..

sabar je la papa... org dengki mcm tu la...

mmm.. no komen .myb dia tertarik la tu

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info