Sayur Campur Versi Sabah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Sayur Campur Versi Sabah

Sayur Campur Versi Sabah
Sayur Campur Versi Sabah

Salah satu makanan yang aku rasa pelik sedikit bila dihidangkan sayur campur yang disaluti telur... Yang korang nampak warna coklat tu sebenarnya telur...

Sayur yang dicampur macam lobak, agar agar, yong taufu, kobis, bunga kobis dan macam macam lagi la... Serius aku tak pernah makan sayur campur macam ni... Yang aku tahu sayur campur yang dicampur cuma lobak, bunga kobis dan brocoli je...

Jadi mungkin ni kali pertama aku dan juga korang nampak sayur camni... Tu sebab aku gelar, Sayur Campur Versi Sabah... Hehehehe...
4 Komen untuk "Sayur Campur Versi Sabah"

perghhh nampak sedap.. apa nama makanan nie ?

Pelik rupanya pun tapi nampak menyelerakan ...

Sayur berbungkus kot..hahaha..sedap kalau dah sayur campur

Yelah....mmg agak aneh jugak ni, tp boleh jer layan PB.....janji bukan batu ngan kayu hihi

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info