Projek Untuk Amirah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Projek Untuk Amirah


Jenjalan kat Carrefour petang tadi, aku terpandang puzzle ni... Hehehe

Memang dari dulu aku idam idamkan benda ni.. Hahaha masa kecik dulu, tak mampu nak beli.. Bukan ape, kalau aku beli masa kecik kecik dulu, adik aku kompom hilangkan part part puzzle ni..

Benda ni kalau terhilang sebijik je, mampos la. Kompom tak akan dapat buat lagi dah.. Haha


Bersedia la!!! Benda ni akan menyebabkan ke 'tensen' an aku akan meninggi... Hahaha kang bila tak dapat buat, mula lah akan menuju ke tong samphaah.. Haha
4 Komen untuk "Projek Untuk Amirah"

hehehe ni pun favourite masa kecik2, kalau dapat susun semua lepas tu tengok ada satu hilang memang berasap kepala. tapi seronok. puas kalau dapat buat semua lagi2 puzzle yang kecik2 tuh..=)

fuyoooo... besar tuh... ada 1000 keping... hehehehe... mmg kene kumpulkn kesabaran ni... =)

teringat mak saya pulun buat then letak dalam frame.. siap letak goldas lg bg lip lap lip lap hihihi

eh, sebiji macam puzzle di pintu bilik saya!!!^__^
susah la puzzle ni...
ajar mirah buat yang simple dulu...
yang 100 keping ke..
secara berperingkat..=)

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info