Last Warning!!

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Last Warning!!



Haa!! Tengok gambar pon menunjukkan yang aku tengah bengang kan.. Harini aku tersangat lah bengang dengsn orang yang bangang ni..

Ade member kat opis aku ni bengang kat aku sebab selalu pos cerita pasal blog aku kat Twitter then entry tu terus masuk ke Facebook aku secara otomatiknya....

'Boleh tak ko jangan cerita pasal blog ko kat twitter ngan facebook?? Nyampah aku tengok.. Balik balik cerita pasal anak ko.. Buat semak facebook aku je'

Eh!! Ape masalah ko pulak kalau aku promosikan blog aku sendiri.. Aku tak bunuh atau pukul ko dengan tajuk tajuk entry aku weh.. Kalau tak suka, dengan ape yang keluar kat facebook ko, silalah remove aku dari friend ko..

Kalau member sendiri tak boleh nak sokong aku, baik tak payah ade member macam tu..

Jadi bangang aku bila layan orang bangang ni.. Ini adalah blog peribadi aku... Yang tiada kaitan dengan budak opis aku... Kalau tak nak baca, jangan buka blog PaPa Blogger...

Pada mulanya, aku malas nak ambik port tapi kalau selalu sangat bising macam tu dalam meeting, sape tak hangin kan.. So ini adalah peringatan sekali lagi, kalau tak suka, jangan search PaPa Blogger... Senang..
19 Komen untuk "Last Warning!!"

betul tu.. kadang kita punya Fb ngan twiter tu privasi kita... diorg add lpas tu bunyi mulut plak pasal status kita.. apa hal kan.. tak suka remove la.. bukan sruh diorg komen ke like kew.. cheida pon x suka org mcm ni

Lupa plak saja nak share kita ni ade tgsan baru.. jom kita sama2 komen bg semak!! hihihih

http://awieomar.blogspot.com/2012/09/blogger-3-battle-royale-episod-3.html

Ada gak org/member mcm tue yer... Nasib baik opismate aku sokong habis blog.. Siap ada yg buka blog atas hasutan ku hohohoho

block je org tu kat facebook, kalau boleh block org tu dpn mata lg best..;-) (selalu dtg sini baca blog PaPa ngan abg ben, tp hari ni baru rasa nak komen..)

sabar ea papa blogger, orang jeles je yang selalunya buat statement macam tu. saya tak rasa bosan pun bukak blog neh, best je.. lagi2 tengok pic amirah.isshhh geram tengok dia..

yang penting orang macam tu jangan layan and teruskan berblog.. :)

hairan gak ada org mcm tu, kalau nk facebook timeline kosong, baik tak payah add sapa sapa aka tak payah ada facebook hahahaha

dia dulu jeles bro..lek sudah.

hahahhaha..kalau dia tak nak abaikan ajer..
Bukan ada masalah pun..kekekek
Mental kot..

tau takpe.. nyibuk je kat blog orang.. tak malu betul

pelik kenapa setiap update segmen ni tak keluar kat blog list.. sebab ape erk???

ade juga yang hampir terhasut.. tapi dah ade orang hasut kata buang masa dengan blog, nak buat macam mana kn.. lantak p la dia

nak block orang depan mata macam mana erk?? hehe kena letak batu blok ke?? hehehe
terima kasih sebab selalu jenguk blog sya..

terima kasih su.. nasib baik ade yg bagi sokongan..tu pon member maya.. harap member nyata, hemm tak tahu nak cakap

maybe dia taknak baca blog sya ni.. tapi yang pelik ny, dia pegi baca juga..

nak buat relaks tu yang payah.. panas telinga dibuatnya..

dia nak jeles ape kat sya?? dia ade 2 orang anak dah

tu la pasal bro.. bingit telinga bila sebut berkali kali just nak malukan sya lak

ntah la sy pon x tahu knpa... maybe dia buat seting apa2 kot...
itu pon kebetulan je tertengok sbb mngu lpas punya x taw apa2 smpai dpt komen dr awie sndiri

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info