Antara Kaca & Permata, Dia Pilih Kaca

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Antara Kaca & Permata, Dia Pilih Kaca


Tengok muka Amirah tu, dia sedang pandang sesuatu yang aku pegang.. Yang kaca la kononnya... Tapi sebelum tu, aku sediakan juga permata untuk dia.. Berulang kali aku tunjuk kilauan permata, tapi yang dia pilih tetap kaca...


Arggghhh!!! Selama ni aku beli semua permata untuk Amirah, kaca juga jadi pilihan.. Geram betul aku.. Yang permata tu mainan dia, takde lah bahaya, tapi plastik ngan kertas juga dia pilih...
12 Komen untuk "Antara Kaca & Permata, Dia Pilih Kaca"

amirah amirah,,, haiisshhh gambar first tu muka kesian nak minta barang.. comel!

hoooo... letak duit dan apa2.. tgk dia amek apa..

semoga bila dah besar jadi muslimah yang baik.

comel macam papa dia kan.. hahahaha

tau takpe.. dah pandai bermuka muka lak tu.. lagi geram.. tu belum nangis sebab nk dpat perhatian.. lagi geram

hehehe.. kang dia amek duit tu, digigit sampai koyak camner?? pastu dia taknak lak pegang duit singgit, nak duit seratus je.. sya lak yang nangis

tengok papa dia la.. papa dia kn comel juga

Amin ya Allah.. Semoga dimakbulkan

hehehe.. nape takde yang puji papa dia erk?? papa dia tak comel gak ke?? hahaha

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info