Kesian Tengok Budak Ni

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Kesian Tengok Budak Ni



Xiaoyue (nama samaran), balita yang berasal dari kota Yuncheng, Cina Utara berusia 4 tahun ini menderita penyakit aneh. Perutnya terus membesar dan sampai saat ini, ukuran perutnya mencapai 1,06 meter. (Kasiaaan…. )




Orang tuanya sudah berusaha untuk menyembuhkan penyakitnya. Namun hingga kini usaha tersebut tidak membuahkan hasil. Jangankan sembuh, untuk mengetahui apa penyakitnya juga tidak boleh. 




Anak ini berusaha menahan rasa sakit dari penyakit yang dideritanya. (saya  ikut sedih )





Korang dapat bayangkan betapa terseksanya dia... Arwah nenek aku dulu pon pernah jadi macam ni.. Sampai lah dia meninggal dunia, perut dia tetap macam ni.. Bila bawa ke hospital, doktor sendiri tak tahu punca.. Doktor just cakap kene buat pembedahan untuk keluarkan air dalam perut tu..

Tapi bila bawa ke rawatan tradisional, ayat standard adalah " Buatan Orang"... Aku kesian tengok penderitaan nenek aku sendiri.. So, bila tengok budak kecik jadi macam ni, lagi sedih kan...
3 Komen untuk "Kesian Tengok Budak Ni"

kesian...sebu dah perut aku tgok.....

kesiannya.... minta allah jauhkan penyakit pelik mcm ni....

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info