Ben Ashaari Review Blog

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Ben Ashaari Review Blog


Mari!!! Mari!!! Jom Datang Sini!!!! Aku bukan penjual pisang goreng panas panas ok.. Tengok gambar mesti korang cakap aku ni poyo kan.. hehehe

Hari ni aku tersenyum sampai ke telinga haaa.. nak tau sebab ape????? Jap lagi aku cerita.. Pagi tadi ade meeting ntah ape ntah.. Dan tiba tiba wife aku mesej aku...

"Congrate.. blog papa blogger dalam entry Ben Ashaari".. Lebih kurang macam tu la bunyi mesej dia..

Habis meeting je, bukak bukak blog, tu dia aiihh... Pertama kali orang online dalam blog aku ni sampai tahap macam tu.. hahaha.. blog biasa biasa je kot sampai macam tu sekali.. Senyum sampai telinga lah aku hari ni..

Pastu wife aku printscreen kan kat shoutbox tu.. Suka giler aku hari ni.. Hehehe 
Dan follower pon makin bertambah.. Alhamdulillah.. Semangat nak blogging tu semakin tinggi.. hahaha

Ini adalah kali ketiga blog aku di review... Dan kali ketiga tu juga adalah mentor aku dalam dunia blog ni.. hehehe 

Jom baca entry Abg Ben Blogger lelaki yang cool … 

Terima Kasih Ben Ashaari!!!!

13 Komen untuk "Ben Ashaari Review Blog"

aik...xckp terima kasih pun...aipp3...

tahniah2x....http://wadahberbicara.blogspot.com/

tahniah tahniah..bah,sy follow sini.:)

tahniah.. memang lepas tgk entry Abg ben terus saya terjah sini.. memang sangat2 menarik blog Papa Blogger ni.. terbaik sekali lagi tahniah.. dan teruskan berblog..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info