Bahaya Main Kat Bawah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Bahaya Main Kat Bawah



Aku dah beli walker selepas beberapa lama aku berfikir baik dan buruknya benda ni.,, Dan sebelum ni pon aku pernah tanya beberapa orang blogger mengenai kebaikan dan keburukannya.. Ade yang setuju, ade yang tak...

Aku nak kongsi cerita lama tu tapi tak ingat berapa hari bulan.. hehehe
Dan inilah walker yang aku beli bulan lepas.. lama kan... Sebenarnya masa umur dia 6bulan, aku dan bagi walker, bagi cuba je dulu tapi senang senang je dia melorot ke bawah...

Nampak plastik depan walker tu, dia bagi umpan kat dia supaya dia tak ke mana mana... Tapi,, fikiran aku meleset selepas dia tengok benda ni...



Nampak?? Betapa bahayanya rumah aku ni.. Nasib baik aku pantau... Kenapa pemaju yang buat kuarters ni tak letak tmpat yang tinggi sikit untuk keselamatan anak anak kecik.. Pasni kena lebih waspada la...

8 Komen untuk "Bahaya Main Kat Bawah"

hurm... skrg ni rumah mmg akan letak plug kt bawah sbb nk bg kemas skit... mungkin boleh gantikn dgn 'baby safety electrical plug'

oh ya~ jgn salahkn pemaju, diorg xkn taw apa2 psal hal ni... ni semua bhagian m&e =)

bahaya plug2 mcm tu sume...nnti ada renjatan ke apa.... :)

singgah dri blog BA.

Dah namanya pun walker mana boleh duk 'patung' kat situ...he..he.. make sure tutup dengan cover plug yg banyak jual....

OKje rasa walker pun Ok jugak ... taklah baby tu boring duk tergolek2 kat bawah...he..he..

aiishh bahaya tol,seriau tengok amirah dekat dengan plag. lagi2 lepas dia dapat walker neh, mesti makin ligat dia ke sana sini..

hehehe by the way suka tengok entry kalau ada gambar amirah. dia comel sangatt2..!! gerammmm tengokkk..hehe papa dia jangan marah lak ye, suka tengok si kecik neh

memang kena berhati2 la lepas ni.. bahaya juga ni..

ish...
jangan guna walker lagi..
biar dia membesar secara normal tanpa bantuan alat tersebut.
kita dulu2 pun membesar tanpa walker juga..=p

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info