Makan Sebelum Main

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Makan Sebelum Main



Makan sambil main.. Main ape?? Mainan ape lagi yang menggunakan petak untuk lawan antara 2 pihak?? Ala, dam la... hahaha

Satu satunya mainan yang kena main makan makan... hahaha
Mesti korang fikir ape kaitan dengan makanan kat atas ni kan??? Hahaha

Macam ni ceritanya, semalam lepas balik kerja, aku ajak wife aku main dam.. Dia tak nak main pada asalnya tapi aku desak juga.. Nak dijadikan cerita, wife aku ni buat la syarat...

Sesiapa yang kalah, dia kena masak makan malam.. Aku sebagai lelaki, kena sahut cabaran itu.. Ala, takat masak nasik ngan lauk lauk yang biasa tu, aku tak kisah..

Dan dijadikan cerita, semalam tuah aku memang hamoeh.. sekali pin tak menang dalam 5 perlawanan... So aku terpaksa la masak...

Opsss!! Cerita ni tak habis kat situ je.. Sebelum aku masak, aku bagitahu wife aku.. Dia memang pandai masak kari, dan kari dia takde sape boleh lawan.. Sedap wooo...

Dengan pujukan mesra dan pujuk rayu, akhirnya dia tewas.. Dan dia la yang masak makan ni semua.. hahaha Bijak tak???
1 Komentar untuk "Makan Sebelum Main"

hahaha . lawak lah . kesian dah menang kena masak pulak , hampeh betul. keh3

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info