Salah Ke Pakai Macam Ni??

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Salah Ke Pakai Macam Ni??



Petang petang gini, aku ajak wife aku jenjalan sebab nak bawa Amirah ni keluar.. Takut memberontak lak dia asik duduk rumah aje... Eh!! Dah pandai memberontak ke???

Bila aku dah sampai Carrefour Puchong Utama, aku pon pakaikan Amirah dengan baby carrier.. Jauh kan aku beli barang.. hahahah

Padahal Alamanda ade juga Carrefour ni, tapi atas dasar nak jenjalan, apa salahnya kan...
Lepas tu aku terserempak dengan sorang makcik ni.. Dia marah aku sebab letak Amirah menghadap ke depan bukannya ke belakang...

Salah ke pakai macam ni??? Dan bila aku google, rasanya takde masalah kot... So, takde masalah lah kan tapi kenapa aku di marah??
3 Komen untuk "Salah Ke Pakai Macam Ni??"

ntah.. rasanya kalo letak blkg lagi bhaya, mana la taw terlanggar ngan apa2 ke, kene hempap ke, kene culik ke atau ada yg x geram cubit pipi dari blkg ke...kah3...

atleast kalo kt depan kita nmpk... hurm.. mungkin makcik tuh ada jawapan die yg tersendiri kot.. org tua mesi lg bnyk pengalaman... knp x tanya mkcik tuh??

Makcik tu jeles sb dia xde anak yg comey :-)

Rasanya mksud mkcik tu bby xssuai front facing i.e. bby mmblkngkn kita.dia bukan suh letak bby kat blkg.bley google n dpt jmpa article ckp hal yg sama.adalah lbih baik kalu pakai carrier,bby pandang ke kita ok.. ^^

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info