Kecewa!! Sedih!! Kecik Hati!!

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Kecewa!! Sedih!! Kecik Hati!!



Kenapa!!! Kenapa!!! Kenapa!!! Kenapa semua ini harus berlaku... Kenapa!!!
Aku sedih... Kecewa....

Mana tak sedih weh.. Petang semalam dengan petang tadi aku ambil Amirah kat rumah pengasuh... Sebabnya aku selalu dah balik awal berbanding sebelum ni...

Tapi bila dia nampak aku depan rumah pengasuh tu, dia bantai menangis.. Dia tak nak ikut aku balik.. Ape dah..

Sampai rumah je, dia menangis je.. Bila wife aku dah sampai, sukanya dia.. Sampai aku cium pon dia nangis lagi.. Ape salah aku ni??

Malam ni aku main badminton, biar Amirah tinggal ngan ibu dia je.. Biar dia rindu kat aku.. Selagi Amirah tak pujuk aku suruh balik, jangan harap aku balik.. huuu..
10 Komen untuk "Kecewa!! Sedih!! Kecik Hati!!"

Sabarlah pasti ada himahknya :)

http://noterian.blogspot.com/

haha..sweet jak ayat terakhir.. lau cam tu demam rindu la ayah & anak nnt.. :)

alololooo... selalu tu anak yang merajuk dengan papa dia, yang ni terbalik lak..hehhehehe

Tgh menanti hikmah nya.. Hehehe

Bertabahlaa yer..hehhe,biasalaa masih kecikk nanti dah besar sikit maunya melekatt ngan papa'nya jerr.. hehehhe

Dengan anak pun merajuk..hehehhehe

Hehehe nasib baik Amirah call.. Dia pujuk supaya balik awal malam ni.. Heheh

Hehehe melekat pon susah juga kan., kang nak g keje,dia nak ikut pulak

Biasa la, bermanja dgn anak,., heheh

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info