Masuk Neraka Jahanam Katanya

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Masuk Neraka Jahanam Katanya

Holllaaaaaa... Korang ape kabar sekarang?? Ade sihat tak?? Alhamdulillah aku masih sihat walafiat... Bertambah tambah sihat bila dapat makan makanan yang mak aku masak.... Sedap weh...

Aku balik kampung sebab nak menghadiri kenduri arwah untuk yang ke 100 hari... Yup!!! aku tau ade yang pelik.... Kalau mengikut adat resam kitorang, memang ade kenduri 100 hari... Insha Allah aku akan cerita satu hari nanti...

Aku bukan nak membincangkan pasal hal kenduri ni sebenarnya tapi aku terkesima kali nie... Mana taknya, cuba korang perhatikan kat gambar tu.... Column yang ketiga....



Aku pelik juga... Ape pulak yang aku tipu ni??? Aku rasa orang ni memang bengong agaknya... Blog aku blog peribadi, yang menceritakan hal keluarga ke ape ke kan,,, bukannya aku update cerita pasal hal politik....

Aku nak cakap kat orang yang tulis camtu, sila kemukakan entri yang ko rasa aku menipu tu... Aku tak tahu la kalau dia tertipu ke atau pon dia cemburu... Yelah, muka aku dah seakan akan Aaron Aziz kot... Tu yang dia benci sangat dengan aku... Hakhakhak...

Yang bertambah kelakar, link yang dia letak sebagai user name tu link blog Papa Blogger... huhuhu... lantak ko la brader... yang penting ko bahagia kan...

P/s: Hari ni baru aku tau yang sebelah rumah aku ni dah bukak cyber cafe... Hehehehe... dah maju setapak dah kampung aku ni... Alhamdulillah....


12 Komen untuk "Masuk Neraka Jahanam Katanya"

bila dah femes, ada fan dengan haters. nampak sangat tu haters ko and dia jeless weyh.abaikan hahah

dan kalau dia berani letak aa nama sendiri. nampak sangat jenis baling batu sembunyi tangan..hadoiii

yang penting teruskan berblogging. aku sokong kau tapi part manchester united aku tak sokong..keh3

Biasa lah...org kurang kasih sayang memang suka komen macam tu, kalau lelaki, jenis takde telo tu pasal nick dia "guest".. che mat dulu pun ada yang komen, kata che mat masak guna barang tak halal dan boleh mendatangkan was2...apa kess...

ni lah org yg jenis sakit mental..haha..abaikan ja weh ak pun selalu sgt dpt bnda2 cmni..haha

Tukang komen badut!! apa la masalah dia...

sabar je laa bro dengan org yg macam tu..die ada masalah jiwa tu..xpe bro Allah ada, biar je laa die..

rambut sama hitam, hati lain2...aduyaiii mmg ada musuh dlm selimut wpun kt depan kita pijak semut pun x mati...biorkan ajer papa blogger...janjiii seronok update entry :)

napalah tetiba nk serang mcm tu. cuba org lain buat dia mcm tu.. apa perasaan. plz lahh....

hoh? Tibe2 lak kena sound mcm tu... wakaka... sabor jer la...

jom memeriahkan segmen nie :)

http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/22th-birthday-giveaway.html

welcome back papa! dah lama tak dgr cerita papa and da famili... rindu ^^

btw, biarkan org yang tak berapa nak waras tuh, yg penting papa benar :)

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info