Balik Kampung

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Balik Kampung

Lama kan tak update blog... Giler rindu betul aku ngan blog aku ni.. Hehehehe... Sekarang ni aku kat LCCT sebab nak balik kampung... Walhal aku takde perancangan langsung nak balik bulan ni...

Mak aku mendesak untuk aku balik harini juga.. Mak aku cakap ade banyak benda yang perlu disetelkan.. Lagi pon mesti mak aku rindu sangat kat aku kan... hehehehe

Tapi lagi aku rindu adalah Amirah ngan wife.. Kali ni tak dapat lagi aku nak bawak diorang sekali untuk balik ke Sabah... InshaAllah, bulan 5 baru la aku honeymoon ngan Amirah sekali.. Nak ajak diorang jenjalan sepuas hati...

Aku tak tahu ape bende yang aku merepek ni.. Kejap lagi nak masuk kapal terbang dah.. Ape ape hal aku akan citer bile dah sampai Kudat... Hehehe


6 Komen untuk "Balik Kampung"

bestnye balik kg . wuhuuuuu

ika pon nk pegi sabah tahun nie . nak pegi jalan2 sambil bawak diri.hahaha

yup benar. lama tak update blog. rumanya pulang ke kampung halaman erk... ok.

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info