Hari Lahir Amirah Setahun

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Hari Lahir Amirah Setahun


Semalam, 19 Februari 2013, makanya genaplah setahun anak aku ni... Haiiii... macam baru semalam je aku sambut kelahirannya di hospital, sekarang ni dah setahun dah weh... Cepat je masa berlalu...


Semalam tak sempat update dan hari ni aku curi je gambar dia dari facebook wife aku... Hehehehe



Semalam Amirah kene cucuk... Aku ngan wife memang terasa pelik sebabnya dia kene cucuk tapi buat muka slamber je... Tak nangis pon... Tak tahu la kalau dia takut ngan nurse tu ke ape...

Semoga Amirah terus sihat dan menjadi anak yang solehah... Aminnnnnn...!!!! Nak raih dia kat mana erk???


7 Komen untuk "Hari Lahir Amirah Setahun"

happy birthday Amirah... rai kat rumah... mama dgn papa yg celebrate lebih... pastu dpt hadiah adik utk amirah... wakaka...

selamat hari lahir buat amirah ye ;)
ciksu doakan semoga amirah dikurniakan kesihatan yg baik.
dipajangkan umur dan membesar menjadi anak solehah.amin

hapy besday amirah comelll.. smga mnjadi anak yg solehah buat papa dan mama amirah insyallah..

alo3... tomeinye bdk kck ni..
epy belated bday amirah! smoga jd anak yg solehah yer, sentiasa banggakan parents :)

selamat hari lahir Amirah... semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan jadi anak yg solehah...

tomei2 amirah...

alolo tomeynya die :)

happy belated bday amirah!!

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info