Keadilan Kononnya!!! Adilkah???

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Keadilan Kononnya!!! Adilkah???



Ops!! Korang jangan salah faham pulak... Ini bukan blog politik ye.. Gambar di petik daripada Metro Online

Madu telah dibelasah oleh bini tua dan suami disebabkan hanya meminta duit untuk beli susu.. Sape pon akan marah bila si suami telah kawen lain dan tiba tiba madu tu datang ke rumah untuk mencari suami yang telah dikongsi kan...

Dan siapa yang tak sedih bila anak kita dah seminggu tak menyusu... Yang tu anak, yang emak pulak dah berapa tak makan... Dan disebabkan desakan itulah, si madu datang untuk mencari si suami untuk minta duit nak beli susu anak diorang yang berumur 15bulan tak menyusu sejak seminggu...

Itu sebab dalam agama, kalau tak mampu untuk bermadu, jangan kawen... Jangan pandang kemampuan batin je, zahir habuk pon tarak.. Kalau diri sendiri tak mampu untuk berlaku adil dengan isteri pertama, jangan kawen dua...

Aku tak marah dan buat ape aku nak bising bising kalau bukan keluarga aku... Tapi jangan lah buat macam tu kat anak weh... Kesian tau.. Aku ni mudah menangis dan mudah tersentuh bila baca berita mengenai anak kecik.. Aku terbayang anak aku kelaparan yang seminggu tak makan... Aku tak boleh la...


6 Komen untuk "Keadilan Kononnya!!! Adilkah???"

setuju la sangat...jgn la abes madu sepah dibuang..ingat la amanah yang Allah bagi utk jaga tu...hidup sementara ja....tak yah la tunjuk terer kt org pompuan....dayus namanya..dayus lagi bila gagal laksanakan tanggunjawab ..... biar la kau gangster mcmana pon....

wah blog... dah berwajah baru sekarang :D Terbaik!!

INFO TERKINI – BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE
Entri B3:BR episod 2 telah disiarkan.
http://awieomar.blogspot.com/2012/09/blogger-3-battle-royale-episod-2.html
Mulakan misi anda untuk menyiapkan tugasan demi menyelamatkan anda dan ahli kumpulan dari tersingkir.
Keputusan terkini Tugasan Imuniti Episod 2
DEUX : 1 entri
Senshi BurogÄ : O entri

Haah.. Betul tu... Ko ape kabar.. Lama tak dengar berita

Fuh!!! Teruja betul tgk bila otai dtg baca entry blog ni.. Hehehe

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info