Tempah Header Dan Edit Blog Dari Dia

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Tempah Header Dan Edit Blog Dari Dia




Korang nampak tak gambar header kat atas ni?? Blog ni pon dah lain kan...

Jangan terkejut erk.. buat buat terkejut takpe... Blog dan header ni di edit 100% di buat oleh wife aku.. Aku upah dia buatkan blog ni... hehehe

Dia minta RM100 tapi aku cuma bayar RM20 .. Tapi aku tak bayar guna duit, tapi bayar guna tenaga,, Haaa!!! Jangan salah faham.. Aku bukan nak cerita 18sx kat korang, dan cerita macam tu hanya mengundang dosa semata mata..

Aku just bayar guna tenaga dengan tolong dia siapkan kerja Doily Paper untuk perniagaan beliau... hehehe

Hanya satu malam je dia siapkan.. Tapi kerja yang dia suruh aku buat tu, dah makan masa hampir seminggu... Hahaha kononnya nak jaga Amirah lah, sakit lututlah, sakit perut lah dan bermacam macam alasan yang akan aku bagi... hahaha

Jom aku bawa korang tengok blog dia... Wife Aku.. Itu hanya sekadar blog untuk dia coretkan setiap cerita yang boleh dia kongsi untuk korang semua..

Dan yang ini pula adalah Blog Kreatif Dia... Macam macam ada untuk mereka yang baru nak kawen... Guest book ada, Paper bag ade, dan macam macam lagi lah yang ade... Cita cita dia kan sebagai Wedding Planner.. So aku hanya sokong dia untuk capai matlamatnya... Peace!!!

Silakan terjah kedua dua blog dia...
2 Komen untuk "Tempah Header Dan Edit Blog Dari Dia"

memang terbaik la bro..suami isteri berblogging..kalo ade masalah boleh tanya isteri..huhu

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info