Genap 7 Bulan Aku Bergelar PaPa

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Genap 7 Bulan Aku Bergelar PaPa



Alhamdulillah... Rupenya dah genap 7 bulan dah Amirah harini.. Tu pon nenek dia yang bagitahu.. Dan aku asyik terlupa aje.. Sampai nak buat entry pasal dia pon lupa..

Pejam pejam celik, dah membesar anak aku ni... Dan membesar dengan baik.. Syukur alhamdulillah... Selama aku bergelar ayah, papa dan abi ni, macam macam yang telah berlaku...

Dia, Nur Amirah Ramizah, membesar sangat cepat.. Bayangkan baju ni, pakcik pakcik dia yang bagi 2 bulan lepas... Untuk umur 6 bulan ke 12 bulan.. Tengok, singkat sampai nampak pusat.. Hahahaha

Macam Juhi Chawla kan... hahaha lepas ni aku kena beli baju untuk setahun la kot... hahaha

Dan yang buat aku suka ialah, bila orangtak percaya yang anak aku baru 7bulan.. Diorang ingat dah setahun lebih... hakhakhak
Yang bestnya,diapers yang dia pakai sekarang saiz L... hahaha

5 Komen untuk "Genap 7 Bulan Aku Bergelar PaPa"

Wahhh,tu maknanya Amirah sihat...jadi membesar dgn cepat & baik :)

tahniah...

wah~makin cun la blog ni...huhuhuhu

Wah..syoknya tidur masa papa dia amik gambau!!

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info