Koleksi Lawak Jenaka

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Koleksi Lawak Jenaka

Pagi ni aku saja je nak berblogwalking.. Nak buat entry, tunggu sekejap lagi.. Ade benda nak kongsi dengan korang semua.. Hehehe

So, bila jenjalan tadi, aku terjumpa satu blog ni... Memang buat aku gila la blog dia ni.. Bukan gila ape, gila sebab gelak sensorang depan pc.. Memang kelakar habis.. Ni aku nak kongsi dengan korang koleksi dia..

Air Bag



Soalan dan Jawapan Ustaz Azhar Idrus



sering kita dengar dan lihat bahawa jika ada pencerobohan kawasan persendirian, penceroboh akan didakwa. itu agak kejam. tapi apa salahnya jika ada orang masuk menceroboh, dia akan didakwah. bagi ayat2 Quran, siksaan Allah jika membuat dosa... aku yakin penceroboh itu akan menjadi orang beriman. atau setidak2nya tak kan menceroboh kawasn yang sama itu lagi.  


Bila cakap pasal kecemasan, kita bayangkan semuanya perlu diurus dengan CEPAT. kalau bawa kereta sendiri, mestilah dipandu dengan cepat atau LAJU. kalau dengan ambulans, tentulah kita harap ia dipandu lagi laju sebab ambulans takkan kena saman, lagipun kecemasan.

tapi, kalau dilihat dari ambulan dibawah, agak-agak la berapa cepat ambulans tu boleh pecut?


Hahahaha... aku memang boleh jadi gila lah kalau asyik gelak je... Baca cerita lawak yang lain kat Sini
1 Komentar untuk "Koleksi Lawak Jenaka"

hahahhaha memberi kesempatan nak kenalkan blog :) kalau pilih blog yang dah glamour orang dah kenal kan ??? kenapa tak nak tolong promote blog baru ??? tak salah kan ?? anyway keep update and gud luck :)

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info