Jalan Jalan Cari Makan

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Jalan Jalan Cari Makan

Selamat Malam semua!!! Dah makan malam belum??? Aku??? Tengah mencari makan la ni... Dah nama jalan jalan cari makan kan... hehehe

Harini wife ajak aku makan burger baru kat Mcd.. Samurai tu lah... Pada awalnya aku memang malas nak keluar.. Tapi wife desak sangat.. Dia cakap member dia dah makan burger tu kononnya memang sedap la kan...

So, bile dengar je Sedap, aku terus setuju... hahaha makan kan hobi aku.. Aku pon ajak makan kat Bandar Baru Bangi, bersebelahan dengan Bangunan PKNS..

Fuh!! Ramai giler orang yang makan kat tempat tu.. Maybe ramai dengan student kot.. Rasa burger tu memang sedap.. Rasa nak ulangi la esok.. Gambar takde ye, sebab tak sempat aku nak tangkap... Amirah nangis...

Ok.. sebenarnya aku nak cerita pasal rancangan Jalan Jalan Cari Makan la.. Ala,, yang setiap hari ahad tu, pengacara Iqram Dinzly tu...

Sejak dia jadi pengacara Jalan Jalan Cari Makan ni, aku dah semakin suka sangat.. Sebab cara dia makan dan cara dia mengacara dalam rancangan tu memang berbeza dengan pengacara yang sebelum dia...

Cara dia makan tanpa 'cover' dan cara dia cakap seolah olah makanan tu betul betul sedap... Hahaha serius,,, aku memang suka cara dia mengacara.. Memang kena betul dengan rancangan tu.. Tiap kali apa yang dia makan, rasa nak cari kedai makan tu.. hahaha

Padahal, Iqram tu sebelum ni aku tak suka dalam setiap lakonannya selepas cerita Vanila Coklat... Sebab dia jahat sangat.. hahaha memang takde kaitan pon dengan lakonan dia selepas cerita Vanilla Coklat tu..  Tapi lepas dia jadi pengacara ni, aku jadi suka semula kat dia.. hahaha gedik lak aku ni...
4 Komen untuk "Jalan Jalan Cari Makan"

ahahaha... gediknya... =P

mcd samurai tu macam mana.. sdap ke.. kne cuba ni,,

Ciri2 org yg pgacara makan ni, mrk perlu mampu mgoda org utk mkn. Haaaoaa

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info