Tips Untuk Pengguna Apple | Cable Charger Iphone

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Tips Untuk Pengguna Apple | Cable Charger Iphone

Tips Untuk Pengguna Apple | Cable Charger Iphone


Bagi pengguna produk dari syarikat Apple, Cable Charger sering menjadi masalah terutamanya iphone. Harga Cable charger yang dijual memang mahal namun benda ni memang tak tahan lama.. Jadi kali ni aku kongsikan satu Tips Untuk Pengguna Apple | Cable Charger Iphone..

Cable Charger Iphone

Sebelum ni, dah berpuluh puluh cable yang aku beli secara berasingan, samada yang tiruan dan juga yang original. Pembalut cable sering terkoyak dan putus akibat cable yang kurang fleksibel.. Klik Produk Apple Original Memang Hampeh... Aku tahu ramai yang diluar sana mengalami masalah yang sama bukan...

Tips Untuk Pengguna Apple | Cable Charger Iphone
Tips Untuk Pengguna Apple

Cable Charger Lebih Fleksibel

InsyaAllah kali ni cable aku akan lebih tahan lama dan dapat menjimatkan duit untuk membeli charger yang baru... Hehehe.. Caranya senang sangat, cuma memerlukan kudrat dan kesabaran yang tinggi... Dapatkan silikon, dan bungkuskan cable korang tu... 

Silikon ni sering digunakan untuk cermin aquarium dan juga atap yang bocor. Ini bermakna, silikon ni mampu melindungi cable charger tak kira dalam keadaan macam mana pon. Yang lebih menarik, ianya kini lebih fleksibel dari yang biasa. 


Tips Untuk Pengguna Apple | Cable Charger Iphone
 Cable Charger Iphone
Jadi... inilah hasilnya setelah aku silikon kan terus cable charger iphone aku... Korang nampak cable warna biru tu?? Cable aku nyaris nyaris lagi nak putus namun sempat diselamatkan.. Hahaha.. Jimat ratus ratus ringgit... Hehehe...

0 Komentar untuk "Tips Untuk Pengguna Apple | Cable Charger Iphone"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info