Bersukan Sambil Melancong Di Sandakan

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Bersukan Sambil Melancong Di Sandakan

17 September aritu jabatan aku menganjurkan kejohanan sukan Sabah... Atlet la katakan... Hahahha

Sukan kali ni berlangsung di Sandakan Sabah... Nanti la entri seterusnya tentang pandangan aku dengan penganjur sukan ni yang tersangat hampeh... Grrrr...!! 


Sekarang nak cerita tentang Sandakan setelah berapa hari bermastautin kat sini... 

Aku rasa takde ape yang menarik kat sini... Takde yang membuatkan aku tercari cari sesuatu yang membanggakan  kerana aku dah jejakkan kaki disini...
 
Dari segi makanan, pada pendapat aku sedap lagi tempat kelahiran aku sendiri.. Huhuhu.. Dari segi hiburan, baik lagi kat Kota Kinabalu... 

Senang cakap, Sandakan tak kena dengan jiwa aku... Hehehe.. 
4 Komen untuk "Bersukan Sambil Melancong Di Sandakan"

Samalah bah. Mungkin sbb sandakan tu bandar2nya berpisah2. Bukan yg berpusat. Huhu

best lg kudat kan, hahaa .
btw majulah sukan untuk sabah !!

best lg kudat kan, hahaa .
btw majulah sukan untuk sabah !!

bru 2 kali ke sandakan.. tu pun sebab kazen kawin...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info