Nama Pun Kawan

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Nama Pun Kawan

Betul tak tajuk aku tu... Dah nama pon kawan.. Kawan kite boleh cari dalam masa beberapa saat je... Hemmm.. Aku memang terasa sebenarnya... terasa sangat sangat bila ade kawan yang macam ni...

Aritu kitorang buat raptai untuk Majlis perpisahan Timbalan Pengarah... Biasa lah bila dengan member member ni... Asik berborak je dari buat kerja... hehehe.. 

Tengah borak borak tu, aku pegi meja sebelah.. Dah nama pon meja sebelah, kompom lah boleh dengar ape yang diorang citer tu.. Sorang member aku ni ajak pegi makan.. Aku cuma tunggu je diorang ajak... Tapi takde sorang pon yang ajak aku... 

Bile semua dah nak masuk kereta, aku siap tanya lagi...

"korang nak g mana?"

"takde gi mana mana.. nak angkat barang jap"..

Ape korang rasa bila dia jawab macam tu.. walhal aku memang dah dengar ape yang diorang borak... Ape salahnya ajak aku sekali.. Kalau memang kereta tu dah penuh, bukan aku takde kenderaan sendiri nak pegi... Bukan pakai duit korang pon nak bayar nescafe ais yang aku order...

Ape punya kawan la macam ni... Kitorang kawan dah lama.. Masuk keje pon sama sama.. Tak kan nak pinggirkan aku bro.. Takkan nak pinggirkan aku sebab aku tak nak lepak dengan korang tiap tiap malam... 

Dah namanya kawan... Gelak tawa sama sama... Bila nangis, pegi mampos la ko sorang sorang kan... Kepada kawan aku, andai korang terbaca blog aku ni, semoga korang bahagia dengan 'puak puak' yang korang wujudkan sendiri... puiiiikkkkk... 

Tunggu banyak duit ke baru nak dekat dengan aku???


10 Komen untuk "Nama Pun Kawan"

sabar bro... kawan mmg ramai tp tak smua kawan mampu jadi sahabat... sahabat tu yg sebenarnya teman kita...

betul..tu la bezanya kawan dan sahabat..

aishhhh mkn hati tol kalo terkena mcm ni.. bykkan bersabar ye..

ntah2 dorang saje nak melawak x?? ;P
apapon banyakkan bersabar.

budi bahasa budaya kita..dan ketahuilah Allah maha hebat,,

kawan memang gitu, aku pun pernah rasa dulu end up skang dah tak rapat. sedih memang sedih tapi orang gitu kena abaikan. nanty dia akan datang balik kat kita bila dia nak kita dalam masa2 tertentu.

dulu aku pernah rasa gini, doang nak g makan ramai2, then bila nampak aku doang tak ajak pun, just tanya nak kirim pape? padahal kete ada kosong. perghh rasa nak nangis seyhh

aish.....ni mmg pentingkan diri....
bajet mcm org x taw...tpi dah tentu lah org dgor...apa punya org la...saya pun selalu kene...bile kene...mmg pastu saya x der dah nak dekat2....menyampah ngan 'puak' mcm nie.....

memang ada kawan macam ni papa, berlungguk sangat org2 mcm ni, time senang je selalu ada dgn kita, time susah jgn harap batang hidung, habuk pon xdak..biar je laa diorang tu..sabo je laa eyh papa.. :) Allah always with u..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info