Dapat Duit Palsu Ke

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Dapat Duit Palsu Ke


Korang perhatikan gambar duit sepuluh hengget tu... Apa yang tak kena dalam gambar tu????

Ini bukan gambar duit palsu tau.. Ini memang duit betul punye... Aku dapat duit ni semalam dan aku baru perasaan yang ade tak kena dengan duit ni...

Semalam lepas aku isi minyak kat Shell Temerloh, cashier tu pulangkan baki duit aku sebanyak RM20.. Pastu aku pegi TF mentakab nak beli barang Amirah.. Bila sampai kat kaunter, cashier tu cakap kat aku yang duit ni tak boleh guna...

Aku menggelabah kejap.. Aku takut dituduh menggunakan duit palsu.. Cepat cepat aku lari ke kereta dan ambil duit yang lain pulak.... Aku belek belek duit tu rupanya memang ade yang ganjil...

 sumber google
Bandingkan duit ni dengan duit yang kat atas tu... Tapi ini bukan duit palsu tau... Memang duit betul.. Mungkin ade kesilapan masa mencetak kot... Tak pon dakwat abes.. hahahahaha


8 Komen untuk "Dapat Duit Palsu Ke"

Aduyai kesian papa blogger...emmm x pernah hadapi situasi mcm ini kan....xper nanti papa blogger pi bank just tukar duit baru ye...berkhidmat utk masa dpn negara gak tau :)

Salam kenal dari mama Qaiser

alahai ciannya..tapi betul ke duit tu betul?? cam tak caya pun ada hehe

Bro... bak sini bg aku la duit tu... muahaha...

hahahahha... dah ade kat tol dah duit tu.. takut tak boleh gune masa beli barang, baik guna untuk bayar tol.. mesti dorang tak perasan.. hahahha

sian appa.. nampaknya kena simpan je la duit tu kan...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info