Kedai Makan Yang Akan Aku Pangkah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Kedai Makan Yang Akan Aku Pangkah

Semalam aku dating ngan wife aku kat Bangi... Biasalah bila dah tinggal berdua ni... memang takde keje lain dah selain dari dating... Bila dah dating,perkara pertama yang perlu dilakukan adalah makan...

Semalam aku ajak wife makan kat Bangi... Pada mulanya nak makan kat Soho, tapi dah selalu sangat aku lepak makan kat situ, aku pon try la nak labur duit kat depan kedai Soho tu.. Nak rasa juga makanan tempat tu.. 

Aku pon order la Nasi Goreng Kunyit dengan telur dadar... Dalam setengah jam, makanan pon sampai... Tapi sumpah aku cakap, makanan tempat tu memang hampeh... 


Telur dadar
Telur dadar ni mungkin semalam punye kot dia hidang kat aku... Dah la telur dadar ni sejuk, masin amat sangat lak tu...


Nasi goreng ayam kunyit yang...

Ni yang membuatkan aku bengang amat amat... Nasi goreng ni rasanya dia masukkan dalam microwave untuk panaskan sekejap.. Aku tak tahu lak bila dia buat nasi goreng ni.. Semalam punye la kot.. Takpe lah, perut pon dah lapar sangat, aku bedal juga... Tapi..........

Tapi part ayam goreng kunyit dengan sayur kacang panjang tu, agaknya dia baru keluarkan dari peti sejuk... Aku tak tahu sebab ape diorang ambil masa dalam setengah jam untuk siapkan makanan yang aku order... Huhuhu...

Malam tadi memang dapat pakej dari kedai makan tu... Dah la tak sedap, makanan sejuk pulak tu, pastu harga mahal... Cetttt!!! memang aku pangkah kedai tu.. Tobat la aku nak datang semula...

Macam mana nak sokong orang kite berniaga kalau perangai macam ni.. Tak nak jaga hati pelanggan langsung... Cara aku nak protes adalah dengan letak tisu kat makanan yang tak habis tu.. Dan bila pekerja dia lalu, aku akan geleng kepala sambil tengok makanan diorang... Hemmmmmm!!!!...



7 Komen untuk "Kedai Makan Yang Akan Aku Pangkah"

daddy rasa kedai tu nak jual makanan yg layak diberikan kpd ayam itik, bknnya kpd manusia. arwah ibu daddy telah berpesan jgn beri org mkn makanan yg kita sendiri pun x sanggup makan! lapor je kpd mazidul or karam singh walia...ok?

Kalau sedap, walau pun mahal kita ndak berkira sgt kan? tapi klu ndak sedap, mahal plak..ermm, mmg sakit hati..hehe:)

ishhhh3 teruk betol laa kedai tu...kenapa tak panggil bos die suruh rasa je papa? geram pulak dekat kedai tu bila baca entry neh..mmg xmaju laa kalau layan pelanggan mcm tu kan..haishh..*tiba2 emo bila mai bab makan* hehe

kalau kena kat aku dah lama kena sound..last week selamba aku tanya budak cashier tu..sapa masak telur dadar yg masin nie...??? Bengang jer budak tu...padan muka dia...

erk.... pernah juga dneo kena mcm tu... mmg kena komplen la owner kedai tu... dan sampai skrg xpernah ke sana dah

Sebelah SOHO tu ke PB?Tak sedap eh? SOHO oklah ni.... OKje taulah SOHO tu...jarang jugak makan situ Tapi baru2 ni gi Yunkies Hut tu... dah tak ramai orang ek situ...

sy kalau kedai macam ni cukup sekali je pegi.

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info