Filem Hantu Kak Limah 2 Adalah Filem Yang

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Filem Hantu Kak Limah 2 Adalah Filem Yang


Kelmarin, aku ajak wife aku tengok wayang... Yelah kan,,, bosan duduk berdua je kat rumah... Sekali sekala dikesempatan ini aku pon nak tengok wayang... Hehehe.. Pada asalnya nak tengok cerita lain... Tapi memandangkan Maybank2u aku dah tak boleh nak guna sekarang ni, so aku suruh je la wife yang belikan...

Sebelum ni aku ada maybank2u tapi memandangkan kad bank aku hilang, secara otomatiknya maybank2u pon batal kan... Nak buat balik aku tak reti dah.. Hahahaha... Lupa dah camner aku buat dulu...

Balik pada cerita asal aku, korang perhatikan gambar kat atas tu... Last sekali aku tengok wayang kat Alamanda dengan wife aku pada 11/12/2011... Masa tu Amirah tak lahir lagi.. Masih duk dalam perut tengah bersilat...

Dan kelmarin, aku pegi Alamanda nak tengok wayang terasa sedikit kekok sebab dah lama sangat tak masuk GSC Alamanda... Hahaha.. Dan setahun lebih weh!!!


Macam biasalah, kalau wife aku dah yang pilih cerita, kompom lah cerita melayu.. Bukan tak nak tengok citer melayu, tapi pada pendapat aku lebih baik download je... Macam cerita Hantu Kak Limah 2: Husin, Mon dan Jin Pakai Toncit ni, pada pendapat aku cerita ni sangat bosan... Hehehehe sori Mamat Khalid...

Kalau nak compare kedua dua citer Hantu Kak Limah ni, better filem pertama la kot.. Sebab lawak lawak dalam HKL 2 ni di copy paste je dari cerita sebelum ni... Sehinggakan sebelum terjadi satu babak tu, aku dah boleh agak apa yang akan terjadi... Hemmmm!!!

Tu pada pendapat aku lah kan... Cuma ada satu babak yang cukup aku suka... Hehehehe!!! bila arwah Pak Uda tu tengok penari dangdut... Bukan arwah Pak Udam tapi penari dangdut tu... Hehehe.. Kalau nak tahu cerita lebih lanjut, korang tengok sendiri lah ye...

8 Komen untuk "Filem Hantu Kak Limah 2 Adalah Filem Yang"

Memang cerita hantu kak limah kali nie sgt2 bosan.Fahz sempat tertido di babak2 terakhir.ngeh3..salam jumaat :)

sedangkan HKLBR yg dulu pun aku tak layan dan tak suka... inikan pulak yg ni... wakaka...

xtgok lagi muvie tu.. ramai kawan saya yg tgok expect cter ni best. indah kabar dr rupa.

jemput singgah blog baru sy..

alaa tak tgok lg ceghita hantu kak limah neh..yeke xberapa syiokk eyh?kalo mcm tu download je laa nnt..hehe..amboii papa, tang dangdut jgk yang best kan..hahaah :D

Lama xtgk wayang dan jarang tgk wayang citer melayu..last tgk citer jangan pandang belakang hehe

jom join dan memeriahkan segmen ni

http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/segmen-who-is-lucky-one-by-hanna-kk.html

le eleh...tak mo cite habis...baru nak start menganga dengar cite hehe

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info