Aku Sibuk Menjelang PRU 13

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Aku Sibuk Menjelang PRU 13



PRU 13 dah semakin menghampiri, maknanya semakin sibuk la aku... Hehehehe... Nak update blog rasa lemau je rasanya... Ingatkan sampai rumah boleh la update ape ape kan, tapi sampai je kat rumah terus tido...

Selalunya bile penat penat dari kerja, Amirah la yang akan menghiburkan hati... Dah masuk 2 bulan dah Amirah duduk berjauhan ngan aku... Rindu la pulak kan.... Hemmmm


5 Komen untuk "Aku Sibuk Menjelang PRU 13"

ak lak sibuk nk mengundi...hahaha..

ak lak sibuk nak berkempen...eh!! :P

He..he syukurlah masih ada keje lagikan....
Tak de org jaga ke PB Amirah tu?

keje keje keje...demi sesuap nasi...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info