KL Diserang Zombie

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

KL Diserang Zombie


Sepanjang hampir 6 tahun aku duduk kat KL ni, pagi tadi aku terperanjat Aaron Aziz ( taknak sebut terperanjat beruk) sebab jalan terlalu lengang.. Dah macam hari raya...

Korang pernah tengok citer I Am Legend tak lakonan Will Smith?? Citer pasal New York diserang zombie sehinggakan jalan jalan utama terlalu lengang?? Ibarat macam tu lah jalan kat kl pagi tadi... Aku pon pelik juga... Sedangkan hari ni sekolah dah start dah kan...

Macam tak caya lak aku... Aku ingatkan hari ni cuti... Sampai kat bangunan opis aku, tengok parking banyak kosong... Adoi... Sampai opis pon ramai yang takde... Risau lak aku...

Selidik punya selidik, ramai yang cuti sebab nak antar anak g sekolah... Tu belum kire lagi teman anak kat kat kelas sampai waktu balik... Hehehe..

Aku tau korang masa kecik dulu, mak bapak yang teman kat sekolah kan... Aku masa kecik siap suruh arwah bapa aku balik, tak payah teman... Tak hero la kalau g sekolah ade yang teman kan...

Sape kat sini yang pernah ditemani oleh keluarga g sekolah???

3 Komen untuk "KL Diserang Zombie"

Terbalik tempat kakak nie. Hari ini punyalah sesak jalanraya. Apa lagi rutin kakak sebelum pergi kerja dari dulu kena hantar anak ke sekolah. Jem gila. Sampai ofis pun lambat.

saya xpenah..ayh tinggal aje terkapai2x sorang..ayh cuma pesan cari kawan..huhu

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info