Celcom Beruk Beng Yang

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Celcom Beruk Beng Yang

Lembab!!!!!!!!! Tersangat lembab... Aku rasa sangat tak sesuai guna imbuhan 'ter' tu sebab penggunaan 'ter' selalunya perbuatan yang tak sengaja kan.. So aku nak guna imbuhan 'mer'... Sesuai atau tak lantaklah... Sebab celcom beruk beng ni memang lembab sangat...

Ni first time aku rasa celcom beruk beng jadi amat amat lembab.. Aku tak tahu sebab ape... 18 haribulan aritu dah bayar bil.. Tibe tibe 23 hari bulan dapat mesej dari celcom kononnya dah habis kuota... Eh!!! Tak sampai seminggu dah habis kuota ke???

Walhal selama ni aku guna untuk buka blog ngan facebook je pon,.,.. tensen la aku camni... Aku nak upload gambar yang besar cuma 500kb pon berjanggut aku tunggu... Ni kena tepon celcom ni... Tak boleh jadi internet macam ni... Slow macam kongkang je... Adoiiiii


4 Komen untuk "Celcom Beruk Beng Yang"

Ko subscribe berapa G punya kouta....

dh pernah rasa dh pkai celcom ni...bila g tanye kt tpt daftar celcom ni bleh plak die jwb..."biaselah...ramai dh pkai jd slowlah...sy pkai pn sm jdk mcm ni"...ada ke ptt jwb mcm 2??skrg pkai stemyx..br puas hati... ^__^

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info