Projek Durian Crepe

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Projek Durian Crepe

Sejak pukul 2 tadi aku tinggal berdua je dengan Amirah memandangkan wife aku ade projek dengan member opis dia untuk buat durian crepe..

Nasib la baik Amirah bagi kerjasama dengan baik.. Lepas antar wife pegi rumah member dia tadi, sepanjang perjalanan balik dia tido je... Dan dari pukul 2.30 tu asik tido je... Jarang dia tido lama lama camni haaaa... Agaknya penat sangat main pagi tadi...

Bile dia tido, ape lagi aku pon join sekaki la kan... Mana taknya, bila dia bangun tido, aku la yang selalu dia kejut ajak main ngan dia... Lepas tu dia sambung tido semula... Aku lak bile dah bangun pagi, susah dah nak sambung tido semula....

Eh.. Eh....!!!! Patutnya aku citer pasal durian crepe kan... hahahaha... Wife akan balik tak lama lag, so nanti aku tunjuk kat korang ye.. Harap korang jeles.. Terima kasih... Hehehehehe

2 Komen untuk "Projek Durian Crepe"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info