Sori, Aku Tak Faham

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Sori, Aku Tak Faham


Aku g la blogwalking.. Kang orang cakap sombong lak kan... So aku g blogwalking kat sorang blogger ni, puas aku fikir ape benda yang cuba dia sampaikan...

Serius,,, aku memang tak faham.. Tak tahu la sama ada otak aku yang slow harini kan... Berulang kali aku baca, memang tetap tak paham... Di akhir tulisan dia mesti tulis, ' jangan gelak'.... Errrr... aku baca semula dari atas kot kot la ade benda kelakar yang dia citer,... Tapi.....

Korang yang baca blog aku ni faham tak ape yang aku tulis??? Kalau tak paham, bagitahu aku ye... Jangan risau, kalau komen korang yang kutuk kutuk aku, aku tak kan publish komen korang tu....

3 Komen untuk "Sori, Aku Tak Faham"

salam. bagi url blog dia bro.. nak try baca mana lah tahu kot kot aku faham.

aah! nak jugak url blog dia mana tahu faham! hehehe. tapi biasalah kan. kdg2 kita rasa benda tuh dah kelaka sangat dah. tapi pada orang. biasa jerk. huhuhu

ahaks... blur... apa yang ko tak faham tu PAPA BLOGGER... makin konpius dibuatnya... share la url nya...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info