Khas Untuk Peminat Clash If Clans

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Khas Untuk Peminat Clash If Clans


Lama giler aku tinggalkan dunia blog... Mungkin disebabkan kesibukan kerja atau sibuk nak main game... 

Jadi untuk mukadimah diatas kerajinan aku kembali memuncak, aku dengan rendah diri mengajak korang yang main Clash Of Clans untuk hadir memeriahkan lagi clan baru yang aku wujudkan...

Raiders Gempak nama diberi... Menghimpunkan clasher dari kalangan blogger dan juga bukan blogger... Tujuan yang sama, hanya untuk berkenalan antara satu sama yang lain... 

Ini hanyalah mainan dunia, tak perlu merasa annoying sangat bila aku cerita tentang game... Hehehe... Bagi yang main, dialu alukan join... Yang tak main, dont blame us... InsyaAllah, keruntuhan sebuah keluarga tak kan berlaku kalau kita pandai control... 

Sekian... 

4 Komen untuk "Khas Untuk Peminat Clash If Clans"

Hehehehe... dah teman dah join rumah baru nie... Ok, lets kick for the war...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info