Aku Kaya!!!

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Aku Kaya!!!




Aku kayaaaaa!!!! Den kayoooo!!! Yahoooo!!!! Goooglee!!! ( Sambil melonjat )

Tu jumlah duit aku kat bank.. Hahaha.. Bukan bank betul tapi bank kat facebook je.. Ekekeke... Game Armies ni memang syok.. Game ketenteraan je.. Lama dah aku tak main game ni..

Pagi ni terdetik lak aku nak main semula game ni.. Dan aku tengok duit aku kat bank.. Tu dia... Ade 14 angka beb... Bukan jutawan, bukan ribu jutaan tapi duit aku lemon lemon banyaknya... Hehehe

Agaknya camni la kot akaun bank orang kaya... Semua benda dapat beli sampaikan tak tahu nak buat ape dengan duit tu... Kalau boleh nak tabur duit macam dalam cerita Ali Baba Bujang Lapok.. Hehehe

Lagi cantik, bila dah kaya tu buat amal jariah.. Buat sedekah.. Bebaskan orang orang yang dalam kemiskinan agar tiada pengemis, kutu rayau dan sebagainya.. Dah la kaya, duit banyak berkoyan koyan, pahala pon berkoyan koyan.. Ini tak, bile nak derma, semua media dijemput hadir untuk bagitahu seluruh dunia..

Derma sejuta tu tak pe juga, ini takat derma seratus dua, buat ape kan.. Tuhan tak pandang pon...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info