Sayu Hati Melihat Dia

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Sayu Hati Melihat Dia


Amirah dah macam tahu tahu je aku nak tinggalkan dia berhari hari... Sedih je muka dia... Adoiyaiiii...!! Pilu betul hati aku tengok...

Malam tadi dia menangis kesedihan.. Peluk aku erat erat... Tunggu aku peluk dan usap usap belakang dia baru dia berhenti menangis... Oh tidak...!!! 

Kalau bukan sebab wajib pergi kursus, memang aku tak kan tinggalkan Amirah dan ibu dia... Huhuhu 

1 Komentar untuk "Sayu Hati Melihat Dia"

Alololo keciannya dia , ke kat ibu dia juga yang sedih bro nak tinggal ni? Hehe.. Selamat berkursus.

Jom Buat Duit Secara Online bersama Iklan Sticky - Program Pay Per Click Paling Sempoi !!

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info