Haiwan Pun Bersedih Dengan Pemergian Arwah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Haiwan Pun Bersedih Dengan Pemergian Arwah




Kucing kesayangan arwah bapa aku.. Semenjak arwah dah takde, kucing ni tak pernah mengiauuu... Seolah olah dia bersedih di atas pemergian tuannya...

Yang menyedihkan aku, kucing ni seolah olah merindu arwah.. Dia tido kat tilam arwah, pastu selalu menghidu baju yang last sekali arwah tu pakai...

Selama ni, setiap pagi arwah bapa aku akan bangun untuk gorengkan dia ikan untuk makanannya... Bila pagi tu arwah tak bangun, kucing ni akan mengiauu pastu tolak tolak arwah macam suruh dia bangun...

Sedih aku tengok kucing ni.. Mak aku selalu cakap kat dia, nak bagitahu yang tuan dia dah tkde.. Bila mak aku cakap macam tu, mesti dia keluar..

Kucing pon bersedih dengan pemergian arwah bapa aku. Apatah lagi kitorang anak anaknya kan...


5 Komen untuk "Haiwan Pun Bersedih Dengan Pemergian Arwah"

al-fatihah ..... kucing pun sebenarnya mengetahui. cuma mrk tidak boleh berkata2.

sedihnya.....kucing pun ada perasaan...napelah tuan aku tak gosok2 aku ari ni...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info