Cinta Hatiku Temui

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Cinta Hatiku Temui


Terubat rindu aku kat Amirah... huhuhu 3hari aku tak jumpa anak dara aku ni...
Dalam masa kursus tu, macam orang bercinta pula aku.. Ade masa terluang sikit, kompom aku call Amirah...

Tak pernah aku berenggang dengan dia ni... Rindu giler weh!!! Sampai rumah je, orang pertama aku jumpa adalah Amirah.. Pastu baru wife aku... hahaha

Masa Amirah nak bermanja ni lah aku boleh cium peluk... Kang dia dah besar, mesti dia malu bila aku cium peluk kat dia... Tak pon masa Amirah dah adik, takut nanti manja dia kurang dah.. hehehe

Oklah, 3 hari tanpa Amirah tu aku kena cover balik... Aku nak bermanja manja dengan Amirah sat.. hehehe
4 Komen untuk "Cinta Hatiku Temui"

>_<!!!
rasa best je membaca entri ni...
kasih sayang seorang bapa terhadap anaknya..^__^

tak jeles ke wife tu bila cari anak dulu..? hehehe

hamboi papa.. sukenye dapat peluk cium amira.. hehe.. xpe papa, besar nanti pun boleh peluk cium amira.. deno sampai sekarang peluk cium abah setiap hari :)

comel!
Tolog cubit kan ke dua pipinya tu..geram!

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info