BLOGGER’s EX-CONTESTANTS

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

BLOGGER’s EX-CONTESTANTS

Salam Satu Malaysia dan Salam Satu Blogger... Aku tengah bersemangat berpatriotik selepas balik dari kursus kenegaraan... Semangat cintakan negara semakin berkobar kobar seolah olah aku adalah seorang tentera yang dahagakan mati syahid masa mempertahankan maruah agama, bangsa dan negara.. hehehe

Ok.. Hari ni aku nak melengkapkan satu lagi tugasan yang telah diberikan oleh Penganjur dalam segmen yang tengah berjalan sekarang ni.. Dan untuk makluman korang, segmen ni bukan macam segmen yang selalu aku join tu... Segmen ni macam program Survival yang diadaptasikan dari satu cerita komik, Battle Royale... Nak tahu lebih lanjut, korang kena lah ikuti jalan cerita segmen ni dari awal.. Memang mencabar minda dan kesabaran sebenarnya..

Direct to then point, disini  aku nak memperkenalkan kepada korang semua peserta peserta yang terlibat dalam segmen yang lepas lepas yang pernah dianjurkan sendiri oleh penganjur muda ini.. Penganjur ni adalah seorang yang berkreativiti tinggi, dan bijak dalam mengatur perjalanan segmen ni... Yang menarikanya, beliau adalah orang kampung wife aku.. hehehe... Temerloh Pahang.. Segmen ini adalah segmen yang ketiga, dan bermakna dah 2 kali segmen yang macam ni telah berjaya dilaksanakan oleh beliau...


Ok... Kita teruskan agenda yang sebenar.. Logo kat atas tu adalah logo untuk segmen yang pertama yang dianjurkan oleh beliau... Seramai 16 orang yang menyertainya... Dalam 16 orang peserta tu, aku akan perkenalkan kat korang peserta peserta yang menarik perhatian aku... Antaranya adalah...



Header ini adalah kepunyaan seorang blogger perempuan... Aku tertarik sangat dengan header beliau.. Entry entrynya sangat simple tapi padat dengan pengetahuan.. Blogger ni hanya dikenali dengan nama Iemah... Link blog beliau adalah mutiarahati88.blogspot.com



Untuk bekas peserta yang seterusnya yang menjadi pilihan aku adalah budakkampung39.blogspot.com ..
Seperti link blog beliau, dia sememangnya seorang budak kampung sama seperti aku juga yang  buat aktiviti di kampung.. Dan semestinya aku amat suka dengan aktiviti kampung... Hehehe.. Seronok tengok gambar gambar dia masa di kampung.. Memang seronok la... Sangat simple entry beliau...

***********************


Kali ni pula adalah logo untuk game yang kedua yang dianjurkan oleh orang kampung wife aku.. Game yang kedua ni adalah berkisarkan tumbuh tumbuhan yang diberi tajuk sebagai ' Fantasy Forest'... Dan aku akan perkenalkan juga 2 orang blogger yang menjadi pilihan aku..


Ehemmm... ehemmm... Terus letak gambar dia bukan header lagi... hahahaha... Sebabnya aku tak boleh nak ambil gambar header dia... Dia terlalu profesional untuk menghalang orang copy pastekan gambar gambar dia dalam blog dia tu... norzillasensei.com, itu lah link dia.. Bila blogger guna domain sendiri ni yang menyebabkan aku segan nak cerita pasal diorang.. Sebabnya aku anggap yang diorang ni adalah otai... Huhuhu.. Aku pilih blog dia bukan disebabkan dia comel semata mata, tapi header dia sempoi gitu... Korang tengok la sendiri.. Memang santai habis...


Hehehehe.... Blogger ni di kenali sebagai Pakcik Lie.. Dia lah blogger pertama yang Review blog aku dulu.. Masa tu aku baru mula mula blogging.. Aku bangga giler masa tu.. Mana taknya, dia orang yang pertama sekali review blog aku... Entry entry dia banyak berkisarkan isu semasa, cerita peribadi dia, dan juga banyak nasihat untuk orang lain.. Hehehe

Sampai di sini saja cerita aku pasal blogger yang pernah menjadi peserta dalam segmen yang dianjurkan oleh penganjur, Awie Omar.. Terima kasih kerana membaca... Sila silakan lah jenguk blogger blogger ni erk.. Aku yakin korang tak akan kecewa dengan pilihan aku...


10 Komen untuk "BLOGGER’s EX-CONTESTANTS"

dah!
tertarik dgn blog nor zilla sensei..
dah follow dia..
dan blogger PCL pula, memang menarik! lama dah saya follow dia..^___^v

terjah sekrang juga! blog PCL dah lama deno folo.. best! :)

wah..patut pun ramai je terjah dr link blog ni. wa siasat punya siasat rupanye ade citer pasal wa.ahahaha..
wa bukan kategori otai lg tu.(malu sipu2..tgn atas bahu)pasal header tu..erkk..tertelan air liur.huhu

terima kasih daun keladi,
lain kali review nak lagi..hehe

thanks papa blogger..mmmuaah!!

disebakan terkuarnye entry ni..terharu sangat..so sy update entry pasal ni..hehe.
review papa blogger

terima kasih sebab buat tugasan yg diberikan

tirah mai dr blog zilla...salam kenal

Salam perkenalan...
Wilma datang dari blog Zilla :-)

salam papa blogger.
Salam kenal dari tirana aduka blogger baru.

seronoknya ada yg sudi ribiu blog..agaknya bila lah masa tirana aduka nak di ribiu...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info