Dulu Dan Kini

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Dulu Dan Kini


Aku rasa masa sangat cepat berlalu pergi... Sedar tak sedar je... Aku rasa baru je dukung Amirah yang berusia beberapa hari... Sekarang ni dah pandai berlari....

Sepantas masa tu berlalu umpama memejam dan mencelik kan mata... 

Dengan sepantas masa tu berlalu, tup tup aku dah akad nikahkan bakal menantu... Fuhhh..!! Jauh betul fantasi di awal pagi ni... 

Persoalannya, sempat aku merasai semua itu??? Sempat kah aku tengok Amirah meniti kejayaan dalam hidup??? Itu hanya Allah yang Maha mengetahui... 

Apa apa pon aku cukup bahagia dengan keluarga aku sekarang walaupon.... Tak leh nak habiskan ayat seterusnta... Hahaha.. 
1 Komentar untuk "Dulu Dan Kini"

memang cepat masa berlalu..
sikit hari lagi amirah masuk sekolah pula.. :)

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info