Makan Burger Bakar Bersama Blogger

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Makan Burger Bakar Bersama Blogger


Semalam lepak bersama blogger kat restoran Lava Grill kat Upm... Errrr..!! Tempat tu aku tak dapat nak bagi direction sebab nak pegi sana pon aku follow blogger Que Achmad... Hehehe

Sampai sana, borak borak dulu sambil menanti makanan yang dipesan... Bile dah sampai tu, orang sebelah pon dah tak kenal... Perghhhh..!!! Rasa burger tu memang menggamit... Errr.. Camne nak cakap erk..?? Rasanya memang tak boleh nak digambarkan dengan kata kata... Chewah..!!! 

Serius beb..!! Memang sedap.. Tambahan lagi wife aku amek Super Chess, lagi sedap... 


Ni lah para blogger yang datang semalam... Semua otai otai, kecuali aku... Hehehe bagus diorang ni, sporting dan mesra gitu... Huhu

Lepas tu, acara seterusnya adalah majlis potong kek bagi menyambut Hari Lahir wife Abe Que...


Surprise...!!! Walaupon dah muak makan burger bakar tu, tapi kek secret recepi pon aku berjaya habiskan... Tu yang bagusnya bila 'tank' besar... Hahahaha



7 Komen untuk "Makan Burger Bakar Bersama Blogger"

Tak adil , mana gambar Ty? Hahaha.. atlast big juga gathering malam semalam.

perghhh meleleh leleh sos dengan cheese. Meleleh jugak ailio orang yang menengoknye ni ha hehehe :D

Restoren ni mmg pilihan blogger otaikan PB.....banyak kali jugak baca entri pasal restoren ni...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info