Aku Seorang O.K.U...

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Aku Seorang O.K.U...

Hai semua!!!.. Rasa lama tak update blog.. Hakhakhak.. Baru 3 hari je pon tak tengok blog aku ni... Rasa rindu je.. Hehehe

Start hari jumaat haritu, aku dah tak update blog sebab nak bawak abang ipar aku jenjalan kat kl sempena Perhimpunan Agung Umno 2012 yang dah berakhir semalam... Secara tak langsung juga aku terlibat dalam perhimpunan tu... 



Best woo dapat datang sana walaupon ini bukanlah kali pertama aku datang PWTC ni.. Tapi 3 hari aku terjebak kat situ, memang seronok.. Seronok dapat cuci mata la.. Hehehe..

Pelbagai gelagat manusia dapat tengok kat situ.. Ade yang jenis mengampu, ade yang penuh kepura puraan demi mendekatkan diri dengan ahli politik.. Huhuhu

Tapi yang best pada aku adalah tengok fesyen perempuan bertudung.. Pelbagai cara orang yang mengenakan tudung.. Ade yang bentuk cam siput, ade yang bentuk cam orang berkemban dan macam macam lagi la..

Kalau aku mengata lebih lebih, nanti ade yang kata aku ni kolot.. Lantak korang la, aku nak cerita pasal perhimpunan semalam je, apa yang membuatkan aku hepi sangat..



UMNO dah mencapai 66 tahun rupenya dan semalam baru aku tahu.. hahaha.. Ape yang menggembirakan aku adalah aku dapat jumpa Datu Dj Dave... Wuhooo!!! Aku minat giler kat dia ni.. Sebabnya arwah bapa aku minat kat dia, so aku pon secara otomatiknya aku pon minat juga la.. Hahaha



Ramai juga aku jumpa artis semalam... Antaranya Zed Zaidi tapi tak sempat aku tangkap gambar ngan dia... Kalau tak dah tentu aku boleh jeleskan wife aku.. Hahaha..


Haaa... Mesti korang tertanya tanya apa kaitan OKU dengan aku kan.. Memetik kata kata PM semalam, dia naik motor dengan orang OKU... Bukan orang cacat tapi Orang Kuat UMNO... Hahahaha... 

Ade ciri ciri nak menjuruskan diri ke kancah politik ni.. Hahahaha.. Politik??? Kena belajar dulu baru masuk politik.. Hakhakhak!!! Ape ape pon aku adalah OKU....


3 Komen untuk "Aku Seorang O.K.U..."

wahh dapat jumpa dj dave, untungnyeee :D

sama la kita papa... hihik.. deno nak jumpa sgt tun mahathir tp sampai la ni belum dapat... huhu

byk kan brg2 buleh beli di PWTC tu. kalu dtf last day harga lg murah..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info