Subway Surfer-Game Untuk Android

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Subway Surfer-Game Untuk Android

Subway Surfer
Ok... Kali ni aku nak kongsi saru lagi game yang best untuk android anda... Bunyi macam aku pulak yg cipta game ni kan.., hahahahaha...

Game ni namanya Subway Surfer... Aku baru je download malam tadi... Game ni dah lama dah tapi aku je yang baru main.. Tak salahkan kalau aku citer dalam blog ni...

Kebosanan melanda sebab rindu kat Amirah... huhuhu... Kalau korang nak download game ni, pastikan gambarnya adalah gambar budak lelaki.. Selain daripada gambar budak lelaki tu, memang tak boleh nak main...

Kalau tengok pada jam tu, sepatutnya aku kena ade kat opis dah kan... tapi arini aku ade hal, so malas nak pegi awal... hahahaha...

Ok selamat mencuba...
7 Komen untuk "Subway Surfer-Game Untuk Android"

hahahahaha... Papa pun layan jugak game nie... ingatkan teman sorang jer... mmm... Ada game pancing ikan yang best tak untuk android... Kalau kat Ipad yg best sekali Fishing King

ehhh mcam best je game nie..nk download gak laa..siap ada kereta api lagi tu..

Wah...games lagi kalau layan memang tak terlayan ni.

best game ni...mr hubby n anak2 suka main game ni

leeza angau game ni gak... la la la

mcm best.. tp belum mampu pakai henpon canggih2 ni.. deno biasa main dlm lappy game THE SIMS3.. papa pernah main tak? hehe^^

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info