Lepas Gian Seketika

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Lepas Gian Seketika


Lama giler aku tak main Paintball ni... Maybe ade dalam 2 tahun lebih kot aku tak main paintball ni... 

Seingat aku, last aku main masa ade tournament kat Kemensah... Tu pon kalah... Hahaha... 

Malam minggu yang lalu, member aku call ajak main kat area Mentakab, Pahang... Disebabkan aku dah gian sangat, so aku pon pegi la...

Tempat ni kire ok la untuk orang yang baru nak mula main... Bukan lah aku nak cakap yang aku ni terer tapi nak gtau tempat ni boleh kire 3 bintang lah...

Sebabnya pallet (peluru) paintball dalam ni gunakan pallet yang macam tepung... Selain tu, pallet yang keluar daripada senjata tu tak kuat sangat.. Takde lah berbirat kalau kena kat badan... Huhuhu

Ape ape pon, janji dapat lepas gian je... Hehe 

0 Komentar untuk "Lepas Gian Seketika"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info