Baru Gugur Paling Sedap

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Baru Gugur Paling Sedap

Durian lagi...!!! Bapak mentua aku baru sampai lepas dia keluar... Datang datang je kat muka pintu terus suruh aku datang je dapur... Ade durian katanya...

Bila aku tengok,,, rupenya dia beli lagi seguni durian... Amboiiii..!!! Sangat memahami menantu dia ni pelahap,.. Hehehe...

" Abah ade bawa sebijik durian baru gugur... Yang ni paling sedap... " kata bapa mentua aku,..

Orang mengantuk disorong bantal la jawabnya...!!! Aku pon ape lagi, bantai lah.. 

Perghhhhh...!!! Memang sedap weh...!!! Terngiang ngiang rasa durian tu kat tekak... Hehehe... Sila lah datang ke Pahang kalau nak makan durian... Musim durian dah kembali... Hehehe
2 Komen untuk "Baru Gugur Paling Sedap"

Durian yang baru luruh... memang sangat BEST... yg banyak kat gerai tu, kebanyakkannya dah lama...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info