Perkembangan Amirah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Perkembangan Amirah

Lama tak cerita pasal Amirah kan... Huhuhu...!!! Sekarang ni dia berkembang sangat pesat...

Disebabkan perkembangannya itu, aku dan wife selalu berjaga jaga... Pantang terleka sikit, ade je benda yang dia nak masukkan dalam mulut...

Amirah sekarang dah dapat kaki...!!! Asyik nak berjalan ke sana sini je... Setiap kali dia melangkah, setiap kali tu aku rindu masa dia kecil dulu...

Setiap langkah Amirah menandakan yang dia semakin membesar... Pejam celik pejam celik, nanti dia dah nak masuk universiti... Lepas tu bakal mendirikan rumah tangga...

Lepas tu...lepas tu.... dan lepas tu lagi... Lepas tu aku cuma menanti cucu aku depan rumah... Fuhhh!!! Jauh betul fikiran aku kan... Hehehe






5 Komen untuk "Perkembangan Amirah"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info