Laksa Penang Ice Room

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Laksa Penang Ice Room

Hehehe bile dapat je laksa ni, aku pon makan dengan lahap selahapnya... Sampaikan aku terlupa nak kongsi dengan korang...!!!

Biasalah rakyat Malaysia ni, sebelum baca Basmallah, selalunya akan tangkap gambar makanan dulu... Tu kata kata Harith Iskandar...

Kali ni aku nak kongsi tempat makan yang menarik... Ice room... Kenapa aku suka datang sini??? Sebabnya laksa asam tempat ni memang sedap...

Isi ikan pon banyak juga... Tu yang menambah selera aku... Hehehe...

Sila la cuba ye... Oh ye....!!!! Ice room ni ade kat Malaysia cuma 6 tempat ke... Salah satunya Bandar Baru Bangi.. Opkos la bangi, sebab dekat ngan umah aku... Hehehe

Bila dah cuba tu, kongsi la pulak ngan kitorang ye...!!!! Kita kan rakyat malaysia yang suka membuat orang lain terliur... Hehehe






0 Komentar untuk "Laksa Penang Ice Room"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info