Papa Gomo VS Papa Blogger

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Papa Gomo VS Papa Blogger

" Haaaaa!!! Papa gomo bertanding berebut kerusi kat Permatang Pauh... Papa blogger pulak nak masuk bertanding kat Permatang Sauh"

Ayat member opis aku... Hehehe!!! Disebabkan papa gomo la papa blogger jadi sebutan kat opis aku... Ntah mana diorang jumpe blog aku ni...

Disebabkan ramai dah yang tau blog aku ni, makanya haritu aku terpaksa delete beberapa entri yang aku kutuk kutuk org atasan... Hehehe

Kalau aku tak delete, nanti tak jadi pulak aku pindah putrajaya.. Tak pepasal lak kan...

Kehangatan PRU ke 13 ni menyebabkan blog papa blogger pon menjadi sebutan...!!! Bukan hangat sebab aku masuk bertanding tapi hangat sebab papa gomo je... Hehehe

Korang ni dah sedia ke nak pangkah yang pemimpin yang berkaliber????

Kalau tanya pendapat aku, aku akan pangkah bakal pemimpin yang selalu ambil berat tentang rakyatnye... Bukan pemimpin yang hanya nampak batang hidung bila masa mengundi dah dekat...

Masa tu la nak tunjuk yang dia tu prihatin dan berjiwa rakyat...!!!! Blah ar orang camni...!!! Memang tak layak jadi pemimpin masa depan...!!!
1 Komentar untuk "Papa Gomo VS Papa Blogger"

kalau siti, takkan pilih orang yang kata..."pilihlah saya jadi PM"

papa gomo tu bakal papa kedana kot...hihihi. blog seks kan papa gomo tu...

Larangan Meminta Jawatan

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info