Akhirnya, Putrajaya Juga

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Akhirnya, Putrajaya Juga

Lama aku tak tulis kat blog... Banyak sebab sebab yang memaksa aku stop sekejap dari blog ni...

Tapi bila aku dapat tahu yang aku dapat tukar tempat kerja ke Putrajaya, tiba tiba semangat berkobar kobar untuk kongsi dengan korang semua...

Semalam aku dapat surat pindah, surat tu surat yang dah lama aku tunggu tunggu... Bukan aku yang minta tapi pihak atasan yang arahkan aku pindah...

Surat yang aku dapat semalam tu surat salinan... Korang nak tahu, surat yang original bos aku dah buang... Nampak sangat dia tak sampai hatii lepaskan aku... Hehehe

Nanti next entri aku akan citer kenapa aku stop sekejap dari tulis blog... Huhu


3 Komen untuk "Akhirnya, Putrajaya Juga"

eh2 ak da juga apply jwtan ni tp xpernah dpt..hahaha

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info