Balik Mengundi

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Balik Mengundi

Yoooooi!!!!! Ape kabar semua??? Assalammualaikum... Hehehehe lama aku menyepi kan... Biasalah, sibuk dengan kerja...!!! Selagi Pilihan Raya tak habis selagi tu lah kerja berlambak

Alhamdulillah..!!! Lepas PRU ni masa untuk menghapdet blog semakin banyak... Hehehe

Tambahan lagi aku bakal bertugas di Putrajaya...!!!

Ok!!!! Tahun ni adalah tahun pertama aku keluar mengundi... Pada awalnya aku rasa malas nak tunaikan tanggungjawab... Kos yang tinggi bila nak balik...

Tapi bila dapat tahu yang aku dapat tiket free untuk balik mengundi, apa lagi,,,, tak kan nak lepaskan peluang... Hehehe

Korang ade tunai tanggungjawab tak???








0 Komentar untuk "Balik Mengundi"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info