Takut Ikan Pulak Dia Ni

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Takut Ikan Pulak Dia Ni

Wife ajak pegi Bangi Seksyen 7 tadi... Sebelum tu kitorang lepak lepak kejap kat Alamanda... Habis makan, baru ler gerak ke Bangi...

Alhamdulillah, GPS kali ni sangat sangat membantu... Jalan shortcut pon dia boleh tunjuk... Hehehe

Sampai kat Bangi, terus masuk kedai yang wife aku ank sangat pegi tu... Aku ingatkan beli buku untuk Amirah, rupenye nak beli 3HELAI kertas je... Huhu..

Tapi takpe, aku ngan Amirah ade hiburan iaitu ikan... Hahaha...!!! Ikan Lampam rasenye nama ikan tu... Aku ni fail sikit nak kenal nama nama ikan sungai... Kalau ikan laut tu, boleh tahan gak sebab dulu muda muda keje nelayan... Ehehehe

Aku ingatkan Amirah suka la tengok ikan, rupenye takut... Bile ikan tu berenang dekat sikit, dia nak berlari ke belakang aku... Adoiyaiiii!!

Bila dia takut tu, memang kelakar tengok muka dia... Hahahaha!!! Buli anak orang tak takut, tapi ikan pulak ditakutnya... Huhuhu

2 Komen untuk "Takut Ikan Pulak Dia Ni"

kalau rakam mesti kelakar...hehe...=D

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info