Candy Crush Saga- Game Android

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Candy Crush Saga- Game Android

Aku tengah melayan game yang menyakitkan hati ni... Memang geram weh!!!  Asik kalah je... Hehehe..

Game ni sebenarnya game dalam facebook tapi kita boleh main guna android... Bagi sape sape yang takde android, (macam aku) boleh lah main kat facebook...

Ade beberapa member facebook aku pon layan game ni.. Siap minta 'nyawa' lagi... Hahahaha... Yang aku geram tu, aku sorang je masih level bawah... Wife aku dah jauh dah... Tu yang boleh gelak kan aku je... Huhu..

Jom ar layan ramai ramai... Boleh kongsi kongsi 'nyawa' ngan kitorang... Hehehe...

2 Komen untuk "Candy Crush Saga- Game Android"

main jgk game ni tp sampai level 7 je pastu tak kepas jer..geram tol!

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info