1 Milion Women Purple Walk

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

1 Milion Women Purple Walk

Huuuuu... Penat beb... Aku ingatkan dekat je 1.5 km tu rupenye jauh... Awal pagi tadi aku dah malas nak melibatkan diri dalam program 1 Milion Women Purple Walk ni...

Tapi memandangkan malam tadi aku dengan wife dah beli baju purple, makanya aku kena lah pegi juga... Huhuhu.. Semangat kan...

Tapi aku konpius juga mula mula, bukan kahp program ni untuk pompuan, tapi nape lak ade juga lelaki yang datang... Hehehe.. Aku datang sebenarnya nak tengok pertunjukan Motor Cross je tapi (asik tapi tapi je) aku dah letih nak berjalan, so ajak la wife balik...

Letih la,,, nanti aku citer lagi... Tido kejap...

3 Komen untuk "1 Milion Women Purple Walk"

wow..everyone in purple...nice colours..

pepel..kat perak pon buat tp kt tapah..ika tak join pon . wuwuwu..kalau dia buat kaler pink, ika join.hahahaha

wahhh.. papa satu family join! good!:)

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info